brak wiadomości z kodem USER KEY
brak wiadomości z kodem USER KEY
Witam.
Uzupełniam pola z nazwą, adresem e-mail i pozostawiam pole team nieuzupełnione ...
Wciskam zarejestruj.
Otrzymuję informację, że rejestracja wykonana i otrzymam mail z kluczem użytkownika ...
Maila niestety nie otrzymuję (spam sprawdzałem) ...
W czym może być problem?
Uzupełniam pola z nazwą, adresem e-mail i pozostawiam pole team nieuzupełnione ...
Wciskam zarejestruj.
Otrzymuję informację, że rejestracja wykonana i otrzymam mail z kluczem użytkownika ...
Maila niestety nie otrzymuję (spam sprawdzałem) ...
W czym może być problem?
Re: brak wiadomości z kodem USER KEY
A proszę spróbować wpisać dowolną nazwę do Team po zrestartowaniu aplikacji, bądź spróbować z innym adresem mailowym. 

Re: brak wiadomości z kodem USER KEY
Witam,
mam ściągniętą aplikację od pierwszego dnia jej udostępnienia, jednak nic dalej nie mogę zrobić. Wymagane było zarejestrowanie się i to zrobiłem. Nie otrzymałem dotąd maila zwrotnego. Jak mam się zalogować? Proszę o pomoc.
Nadmieniam, że nie mam tej wiadomości z tematem "Your CREDO API key" w mojej poczcie. Sprawdzałem spam I tam jej także brak. W aplikacji podałem poprawny adres mailowy. Gdy próbuję ponownie dokonać rejestracji to pojawia się w aplikacji komunikat: registration performed, please check yuor email. Mam telefon Samsung J5 (2016) z zaktualizowanym Androidem.
mam ściągniętą aplikację od pierwszego dnia jej udostępnienia, jednak nic dalej nie mogę zrobić. Wymagane było zarejestrowanie się i to zrobiłem. Nie otrzymałem dotąd maila zwrotnego. Jak mam się zalogować? Proszę o pomoc.
Nadmieniam, że nie mam tej wiadomości z tematem "Your CREDO API key" w mojej poczcie. Sprawdzałem spam I tam jej także brak. W aplikacji podałem poprawny adres mailowy. Gdy próbuję ponownie dokonać rejestracji to pojawia się w aplikacji komunikat: registration performed, please check yuor email. Mam telefon Samsung J5 (2016) z zaktualizowanym Androidem.
Re: brak wiadomości z kodem USER KEY
Proszę ewentualnie tymczasowo spróbować zarejestrować na inny adres e-mail - możliwe, że jest błąd po naszej stronie i nie przepuszcza tego maila. Pozdrawiamy)J19 pisze: ↑śr lis 22, 2017 5:00 pmWitam,
mam ściągniętą aplikację od pierwszego dnia jej udostępnienia, jednak nic dalej nie mogę zrobić. Wymagane było zarejestrowanie się i to zrobiłem. Nie otrzymałem dotąd maila zwrotnego. Jak mam się zalogować? Proszę o pomoc.
Nadmieniam, że nie mam tej wiadomości z tematem "Your CREDO API key" w mojej poczcie. Sprawdzałem spam I tam jej także brak. W aplikacji podałem poprawny adres mailowy. Gdy próbuję ponownie dokonać rejestracji to pojawia się w aplikacji komunikat: registration performed, please check yuor email. Mam telefon Samsung J5 (2016) z zaktualizowanym Androidem.
Re: brak wiadomości z kodem USER KEY
Witam,
dziękuję za odpowiedź. Niestety to nie pomaga. Po wpisaniu nowego adresu, gdy dokonuję rejestracji to tym razem pojawia się komunikat, że moje nazwisko: has been already used by someone else. Wygląda więc na to, że ja w ogóle nie mogę uczestniczyć w Waszym programie!!!?
dziękuję za odpowiedź. Niestety to nie pomaga. Po wpisaniu nowego adresu, gdy dokonuję rejestracji to tym razem pojawia się komunikat, że moje nazwisko: has been already used by someone else. Wygląda więc na to, że ja w ogóle nie mogę uczestniczyć w Waszym programie!!!?
Re: brak wiadomości z kodem USER KEY
To proszę z tym innym mailem wpisać inne dane w name (np. wymyślony login) i spróbować jeszcze razJ19 pisze: ↑czw lis 23, 2017 2:35 pmWitam,
dziękuję za odpowiedź. Niestety to nie pomaga. Po wpisaniu nowego adresu, gdy dokonuję rejestracji to tym razem pojawia się komunikat, że moje nazwisko: has been already used by someone else. Wygląda więc na to, że ja w ogóle nie mogę uczestniczyć w Waszym programie!!!?
Re: brak wiadomości z kodem USER KEY
Dziękuję, to pomogło. Niestety teraz mam inny problem. Ciągle samoczynnie uruchamia mi się bluetooth. Już po pierwszym uruchomieniu aplikacji po pomyślnym zalogowaniu telefon podał mi komunikat o 10 błędach jakie wykrył w związku z działaniem tej aplikacji.
Re: brak wiadomości z kodem USER KEY
Będziemy analizować wszystkie błędy, bardzo dziękujemy za feedback!
Re: brak wiadomości z kodem USER KEY
Mam problem o podobnym temacie, a mianowicie chciałbym się zarejestrować, a w odpowiedzi otrzymuję, że jest problem z siecią i abym spróbował później. Próby zarejestrowania podejmuję od dnia wczorajszego.
Re: brak wiadomości z kodem USER KEY
Mamy migrację danych i zmianę serwera dlatego przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za feedback!