Strona 2 z 2

Re: Błąd ponownego logowania

: sob maja 11, 2019 12:50 pm
autor: slawekstu
Hm, niedobrze

Prosiłbym w takim razie o przesłanie na mail: credodetector@credo.science informacji
o nazwie użytkownika
+ zdjęcie błędu
+ krótki opis jakie opcje Pan robił (logowanie podając mail, podając login, zmieniając hasło itp.)
Najlepiej z maila używanego w aplikacji. (może się okazać,że po rozwiązaniu problemu skontaktują się z Panem osobiście).

Następnie przekaże mail z komentarzem do administratorów.

Re: Błąd ponownego logowania

: sob maja 11, 2019 1:28 pm
autor: Grzegorz
Spróbuje jeszcze odinstalować aplikacje na działających telefonach. Może w związku z rosnącą liczbą użytkowników pojawił się jakiś błąd, który ogranicza liczbę telefonów dla jednego konta.