Rejestracja

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, z wybranych tematów
slawekstu
Site Admin
Posty: 59
Rejestracja: pt lis 10, 2017 11:24 pm

Rejestracja

Post autor: slawekstu » pt lis 30, 2018 3:09 pm

Pytania i odpowiedzi dotyczące rejestracji w aplikacji

Pobrałem aplikację. Nie wiem, jaka jest moja nazwa użytkownika. Jak mogę zarejestrować mój e-mail. Jaki zespół powinienem wybrać?

Rejestracja odbywa się z poziomu aplikacji:
zapewniamy login (nazwę użytkownika), adres e-mail i hasło oraz widoczną nazwę.
Po rejestracji potwierdzamy rejestrację, klikając wiadomość, którą otrzymamy na podany adres e-mail.
Logujemy się za pomocą loginu lub e-maila i wpisujemy hasło – Ważne jest, aby mieć dostęp do sieci Wi-Fi.
Zespół jest optymalną opcją i nie trzeba go wypełniać.
Rejestrujemy zespół, gdy planujemy zdobywać punkty razem z innymi użytkownikami, np. z tego samego miasta lub ze szkoły.

Przykład rejestracji z wyjaśnieniem
“login” to nazwa twojego konta, którą tworzysz podczas rejestracji – teraz.
Login = nazwa użytkownika.

Załóżmy, że jestem nowym użytkownikiem i nie mam konta.
Chciałbym mieć konto o nazwie Sławek, ale chcę, żeby inni postrzegali mnie jako “odkrywcę”;
Więc uzupełniam dane w następujący sposób:
Zaloguj się: Sławek
E-mail – mój e-mail (forexample@domena.com)
Hasło *****
Potwierdź hasło *****
Wyświetl nazwę “explorer”
W tej chwili nie chcę być w żadnej drużynie, więc zostaw pole puste.
Drużyny

Pobrałem aplikację detektora CREDO na mój telefon i przeszedłem proces rejestracji do punktu, w którym otrzymałem wiadomość e-mail, aby dokończyć proces, ale nie otrzymałem e-maila i nie mogę się zalogować. Pomocy

Sprawdź, czy nie masz w zakładce "SPAM" lub "Powiadomienia".
Jeśli e-mail nie dotrze do godziny, oznacza to, że twoje serwery pocztowe blokują automatyczne powiadomienia z aplikacji. Najprostszym rozwiązaniem jest wypróbowanie nowej rejestracji z podaniem innej domeny e-mail.

ODPOWIEDZ