brak wiadomości z kodem USER KEY

Jeśli czegoś nie wiesz zadaj tu pytanie
egiptos
Posty: 1
Rejestracja: czw lis 16, 2017 7:39 am

brak wiadomości z kodem USER KEY

Post autor: egiptos » czw lis 16, 2017 7:45 am

Witam.
Uzupełniam pola z nazwą, adresem e-mail i pozostawiam pole team nieuzupełnione ...
Wciskam zarejestruj.
Otrzymuję informację, że rejestracja wykonana i otrzymam mail z kluczem użytkownika ...
Maila niestety nie otrzymuję (spam sprawdzałem) ...

W czym może być problem?

mmateja
Posty: 55
Rejestracja: pn lis 13, 2017 1:54 pm

Re: brak wiadomości z kodem USER KEY

Post autor: mmateja » czw lis 16, 2017 11:35 am

A proszę spróbować wpisać dowolną nazwę do Team po zrestartowaniu aplikacji, bądź spróbować z innym adresem mailowym. ;)

J19
Posty: 3
Rejestracja: śr lis 22, 2017 4:47 pm

Re: brak wiadomości z kodem USER KEY

Post autor: J19 » śr lis 22, 2017 5:00 pm

Witam,
mam ściągniętą aplikację od pierwszego dnia jej udostępnienia, jednak nic dalej nie mogę zrobić. Wymagane było zarejestrowanie się i to zrobiłem. Nie otrzymałem dotąd maila zwrotnego. Jak mam się zalogować? Proszę o pomoc.

Nadmieniam, że nie mam tej wiadomości z tematem "Your CREDO API key" w mojej poczcie. Sprawdzałem spam I tam jej także brak. W aplikacji podałem poprawny adres mailowy. Gdy próbuję ponownie dokonać rejestracji to pojawia się w aplikacji komunikat: registration performed, please check yuor email. Mam telefon Samsung J5 (2016) z zaktualizowanym Androidem.

mmateja
Posty: 55
Rejestracja: pn lis 13, 2017 1:54 pm

Re: brak wiadomości z kodem USER KEY

Post autor: mmateja » czw lis 23, 2017 10:32 am

J19 pisze:
śr lis 22, 2017 5:00 pm
Witam,
mam ściągniętą aplikację od pierwszego dnia jej udostępnienia, jednak nic dalej nie mogę zrobić. Wymagane było zarejestrowanie się i to zrobiłem. Nie otrzymałem dotąd maila zwrotnego. Jak mam się zalogować? Proszę o pomoc.

Nadmieniam, że nie mam tej wiadomości z tematem "Your CREDO API key" w mojej poczcie. Sprawdzałem spam I tam jej także brak. W aplikacji podałem poprawny adres mailowy. Gdy próbuję ponownie dokonać rejestracji to pojawia się w aplikacji komunikat: registration performed, please check yuor email. Mam telefon Samsung J5 (2016) z zaktualizowanym Androidem.
Proszę ewentualnie tymczasowo spróbować zarejestrować na inny adres e-mail - możliwe, że jest błąd po naszej stronie i nie przepuszcza tego maila. Pozdrawiamy)

J19
Posty: 3
Rejestracja: śr lis 22, 2017 4:47 pm

Re: brak wiadomości z kodem USER KEY

Post autor: J19 » czw lis 23, 2017 2:35 pm

Witam,
dziękuję za odpowiedź. Niestety to nie pomaga. Po wpisaniu nowego adresu, gdy dokonuję rejestracji to tym razem pojawia się komunikat, że moje nazwisko: has been already used by someone else. Wygląda więc na to, że ja w ogóle nie mogę uczestniczyć w Waszym programie!!!?

mmateja
Posty: 55
Rejestracja: pn lis 13, 2017 1:54 pm

Re: brak wiadomości z kodem USER KEY

Post autor: mmateja » czw lis 23, 2017 2:53 pm

J19 pisze:
czw lis 23, 2017 2:35 pm
Witam,
dziękuję za odpowiedź. Niestety to nie pomaga. Po wpisaniu nowego adresu, gdy dokonuję rejestracji to tym razem pojawia się komunikat, że moje nazwisko: has been already used by someone else. Wygląda więc na to, że ja w ogóle nie mogę uczestniczyć w Waszym programie!!!?
To proszę z tym innym mailem wpisać inne dane w name (np. wymyślony login) i spróbować jeszcze raz

J19
Posty: 3
Rejestracja: śr lis 22, 2017 4:47 pm

Re: brak wiadomości z kodem USER KEY

Post autor: J19 » pt lis 24, 2017 2:39 pm

Dziękuję, to pomogło. Niestety teraz mam inny problem. Ciągle samoczynnie uruchamia mi się bluetooth. Już po pierwszym uruchomieniu aplikacji po pomyślnym zalogowaniu telefon podał mi komunikat o 10 błędach jakie wykrył w związku z działaniem tej aplikacji.

mmateja
Posty: 55
Rejestracja: pn lis 13, 2017 1:54 pm

Re: brak wiadomości z kodem USER KEY

Post autor: mmateja » pt lis 24, 2017 3:40 pm

J19 pisze:
pt lis 24, 2017 2:39 pm
Dziękuję, to pomogło. Niestety teraz mam inny problem. Ciągle samoczynnie uruchamia mi się bluetooth. Już po pierwszym uruchomieniu aplikacji po pomyślnym zalogowaniu telefon podał mi komunikat o 10 błędach jakie wykrył w związku z działaniem tej aplikacji.
Będziemy analizować wszystkie błędy, bardzo dziękujemy za feedback!

DuralT
Posty: 1
Rejestracja: pn lis 27, 2017 1:57 pm

Re: brak wiadomości z kodem USER KEY

Post autor: DuralT » pn lis 27, 2017 2:04 pm

Mam problem o podobnym temacie, a mianowicie chciałbym się zarejestrować, a w odpowiedzi otrzymuję, że jest problem z siecią i abym spróbował później. Próby zarejestrowania podejmuję od dnia wczorajszego.

mmateja
Posty: 55
Rejestracja: pn lis 13, 2017 1:54 pm

Re: brak wiadomości z kodem USER KEY

Post autor: mmateja » pn lis 27, 2017 3:36 pm

DuralT pisze:
pn lis 27, 2017 2:04 pm
Mam problem o podobnym temacie, a mianowicie chciałbym się zarejestrować, a w odpowiedzi otrzymuję, że jest problem z siecią i abym spróbował później. Próby zarejestrowania podejmuję od dnia wczorajszego.
Mamy migrację danych i zmianę serwera dlatego przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za feedback!

ODPOWIEDZ