Brak detekcji

Jeśli czegoś nie wiesz zadaj tu pytanie
Ula1p
Posty: 2
Rejestracja: ndz paź 13, 2019 8:04 pm

Aplikacja nie dzuala prawidłowo

Post autor: Ula1p » pn paź 14, 2019 8:06 pm

Kilkukrotnie próbowałam użyć aplikacji: zaslaniam aparat, podpinam ladowarke, chowam do pudełka i zostawiam na dluzszy czas (od pół do polotorej godziny) po czym czas pracy pokazuje mi okolo minuty. Gdzie moze lezec problem?

slawekstu
Site Admin
Posty: 72
Rejestracja: pt lis 10, 2017 11:24 pm

Re: Brak detekcji

Post autor: slawekstu » wt paź 15, 2019 2:45 pm

chowam do pudełka i zostawiam na dluzszy czas (od pół do polotorej godziny) po czym czas pracy pokazuje mi okolo minuty. Gdzie moze lezec problem?
Jaki model urządzenia i wersja Androida?

W nowszych wersjach Androida jest automatyczne wyłączanie kamery po pewnym czasie - chyba właśnie minuta.
Też czasami aplikacje są blokowane i "pauzowane" gdy włącza się blokada urządzenia gdy nic na nim nie robimy.

W najnowszej wersji aplikacji jest dodana opcja "Wygaś ekran" - pojawia się po starcie wykrywania.
Proszę spróbować jej użyć - powinno rozwiązać problem.
(Jest ona na środku - pod informacją ile mamy wykryć)

Jeśli to nie pomoże, to proszę o informację na mail contact@credo.science - podając jak najwięcej szczegółów ( model, wersja androida, opis problemu, itp.) wtedy będę mógł wysłać informację do naszych administratorów by zbadali sprawę.

Ula1p
Posty: 2
Rejestracja: ndz paź 13, 2019 8:04 pm

Re: Brak detekcji

Post autor: Ula1p » wt paź 15, 2019 3:37 pm

Samsung galaxy s8. Android 9.
Próbowałam użyć opcji wygas ekran ale pasek nawigacji na dole ciagle byl podświetlony, czy to nie ma wpływu na wynik? Mogę tak zostawić?
Załączniki
Screenshot_20191015-152303_Messenger.jpg
Screenshot_20191015-152303_Messenger.jpg (7.75 KiB) Przejrzano 357 razy

slawekstu
Site Admin
Posty: 72
Rejestracja: pt lis 10, 2017 11:24 pm

Re: Brak detekcji

Post autor: slawekstu » wt paź 15, 2019 4:35 pm

Próbowałam użyć opcji wygas ekran ale pasek nawigacji na dole ciagle byl podświetlony,
Zdjęcie nie wiele pokazuję - ale jak rozumiem ok 90% ekranu jest ciemna a 10% jest jasna jako ten pasek nawigacji? tak?
Ogólnie opcja "wygaś ekran" ma na celu nie dopuszczenie do blokady telefonu / wyłączenia kamery - ona tylko przyciemnia ekran
Temu ten pasek dolny świeci.
Plus tej opcji jest taki, że zmniejsza ona zużycie ekranu
ciemny ekran mniej się zużywa niż gdy cały czas świeci,

Czy jasność pasku nawigacji jest zależny od ogólnej jasności telefonu?
Jeśli tak to podczas pracy aplikacji proszę dać minimalną jasność całego urządzenia.
czy to nie ma wpływu na wynik? Mogę tak zostawić?
na wynik nie powinno - bo aplikacja używa tylko kamerę tylną.
więc jeśli to pozwala by aplikacja szła cały czas - bez przerwania po 1 minucie to tak, można zostawić.

Jak rozumiem aplikacja teraz się nie wyłącza?
Jeśli tak to:
Dla pewności prosiłbym jeszcze o monitorowanie przez jakiś czas urządzenia tj. czy się nie wyłącza (pauzuje) aplikacja

Jeśli nie:
Istnieje też inny powód kiedy aplikacja się zatrzymuję a mianowicie gdy:
urządzenie się przegrzewa i osiąga max temperaturę ustawioną w aplikacji przy której wykrywanie jest zatrzymywane.
(domyślnie 60 st - choć dobrze sprawdzić jaka temp. jest maks. akceptowalna dla naszego urządzenia).

(Choć w sumie w ciągu 1 minuty mało prawdopodobne by się przegrzało urządzenie)

Warto wtedy przenieść urządzenie w bardziej chłodne miejsce (lub z dala od emiterów ciepła jak np: grzejnik itp. ) by się nie przegrzewał i naturalnie chłodził.

ODPOWIEDZ